Glara » Warunky handlowe

Warunky handlowe

WARUNKI HANDLOWE SKLEPU INTERNETOWEGO 

firmy handlowej Glara.pl Milos Kosatko

z siedzibą przy ul.Vrchlického 1722, 504 01 Nový Bydžov

numer identyfikacyjny: 72883057

NIP (TAX ID): CZ8011263106

do sprzedaży towaru za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem internetowym www.glara.pl

 

  1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
    1. Niniejsze warunki handlowe (dalej tylko "warunki handlowe") spółki (dalej tylko "sprzedający") regulują wzajemne prawa i obowiązki stron umowy powstałe w związku z umową sprzedaży (dalej tylko ”umowa sprzedaży") zawieranej pomiędzy sprzedającym a inną osobą fizyczną (dalej tylko ”kupujący") za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedającego. Sklep internetowy jest przez sprzedającego prowadzony na stronie internetowej umieszczonej na adresie internetowym www.glara.pl (dalej tylko "strona internetowa"), za pośrednictwem interfejsu strony internetowej (dalej tylko "interfejs sklepu").
    2. Warunki handlowe nie dotyczą przypadków, kiedy kupujący jest osobą prawną lub osobą, która zamówienia towaru dokonuje w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub w ramach wykonywania zawodu wolnego.
    3. Postanowienia stanowiące odstępstwo od warunków handlowych można uzgodnić w umowie sprzedaży. Postanowienia stanowiące odstępstwo zawarte w umowie sprzedaży są nadrzędne w stosunku do przepisów zawartych w warunkach handlowych.
    4. Postanowienia warunków handlowych stanowią integralną część umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży i warunki handlowe przygotowane są w języku polskim. Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku polskim.
    5. Brzmienie warunków handlowych sprzedający może zmieniać lub uzupełniać. Niniejsze postanowienie nie ma wpływu na prawa i obowiązki obowiązujące przez okres obowiązywania pierwotnego brzmienia warunków handlowych.
  2. KONTO KLIENTA
    1. Na podstawie rejestracji kupującego dokonanej na stronie internetowej kupujący może logować się do swojego interfejsu użytkownika. Ze swojego interfejsu kupujący może dokonywać zamawiania towaru (dalej tylko "konto klienta"). Jeżeli interfejs sklepu to umożliwia, kupujący może dokonywać zamawiania towaru również bez rejestracji, bezpośrednio z interfejsu sklepu.
    2. Przy rejestracji na stronie internetowej i przy zamawianiu towaru kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych i prawdziwych danych. Dane zamieszczone w koncie klienta kupujący w wypadku ich zmiany, zobowiązany jest do ich aktualizacji. Dane zamieszczone przez kupującego w koncie klienta i przy zamawianiu towaru są przez sprzedającego uważane za prawidłowe.
    3. Dostęp do konta klienta jest zabezpieczony za pomocą loginu i hasła. Kupujący zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy informacji dotyczących dostępu do jego konta klienta.
    4. Kupujący nie jest upoważniony do udostępniania, w celu korzystania, swojego konta klienta osobom trzecim.
    5. Sprzedający może usunąć konto klienta, jeżeli kupujący dopuści się naruszenia obowiązków wynikających z umowy sprzedaży (łącznie z regulaminem).
    6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto klienta może nie być dostępne nieprzerwanie, zwłaszcza z powodów koniecznej konserwacji sprzętu i oprogramowania sprzedającego, ewentualnie z powodu koniecznej konserwacji sprzętu i oprogramowania osób trzecich.
  3. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
    1. Wszelkie przedstawienia produktów na interfejsie sklepu internetowego mają charakter informacyjny i sprzedający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży dotyczącej takiego towaru.
    2. Interfejs sklepu internetowego zawiera informacje dotyczące towaru, w tym informacje o cenach poszczególnych produktów oraz o kosztach zwrotu towaru, jeśli towar ten nie może zostać zwrócony zwykłą drogą za pomocą Poczty Polskiej. Ceny produktów pozostają ważne tak długo, jak długo są wyświetlane w interfejsie sklepu. Przepis ten nie ogranicza możliwości zawarcia przez sprzedającego umowy kupna na indywidualnie negocjowane warunki.
    3. Interfejs sklepu internetowego zawiera również informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru podane na stronie internetowej sklepu obowiązują tylko w przypadkach, kiedy towar dostarczany jest na terenie Polski.
    4. W celu zamówienia towaru kupujący wypełnia formularz zamówienia na stronie internetowej sklepu. Formularz zamówienia zawiera zwłaszcza informacje o:
      1. zamawianym towarze (zamówiony towar kupujący „umieści” w elektronicznym koszyku zakupów na stronie internetowej sklepu),
      2. sposobie zapłaty ceny towaru, informacje o wymaganym sposobie dostawy zamówionego towaru i
      3. informacje o kosztach związanych z dostawą towaru (dalej wspólnie tylko „zamówienie“).
    5. Przed wysłaniem zamówienia sprzedającemu, ma możliwość sprawdzenia i dokonania zmian danych zamieszczonych w zamówieniu, z uwzględnieniem możliwości kupującego do wykrycia i korekty błędów powstałych w trakcie wprowadzenia danych do zamówienia. Zamówienie kupujący wysyła sprzedającemu przez kliknięcie na przycisk "Wyślij zamówienie". Dane zawarte w zamówieniu sprzedający traktuje jako właściwe.
    6. Sprzedający ma zawsze prawo żądać od kupującego dodatkowe potwierdzenie zamówienia (pisemnie lub telefonicznie), w zależności od charakteru zamówienia (ilość towaru, łączna kwota, koszty dostawy).
    7. Związek umowny pomiędzy sprzedającym a kupującym powstaje w efekcie doręczenia przyjęcia zamówienia (akceptacja), które sprzedający przekazuje kupującemu za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej kupującego.
    8. Kupujący wyraża zgodę na użycie zdalnych środków łączności przy zawieraniu umowy kupna – sprzedaży. Koszty powstałe po stronie kupującego w związku z korzystaniem ze zdalnych środków łączności w celu zawarcia umowy kupna – sprzedaży (koszty łącza internetowego, koszty połączeń telefonicznych) ponosi kupujący, przy czym koszty te nie różnią się od taryfy podstawowej.
  4. CENA TOWARU A WARUNKI PŁATNOŚCI
    1. Cena towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru w ramach Umowy kupna mogą być zapłacone przez Kupującego na rzecz Sprzedającego w następujący sposób:
      1. gotówką przy odbiorze w miejscu wybranym przez kupującego w zamówieniu
      2. kartą przez internet
    2. Cenę towaru i ewentualne koszty związane z dostawą na podstawie umowy sprzedaży, może kupujący zapłacić sprzedawcy następującymi sposobami
    3. Wraz z cena kupna kupujący zobowiązany jest do zapłacenia na rzecz sprzedającego kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towaru w wysokości uzgodnionej. Jeżeli w sposób jednoznaczny nie uzgodniono inaczej, rozumiane jest to nadal jako cena zakupu i koszty związane z dostawą towaru. Przy zamówieniu powyżej 200 zł dostawa i koszty związane z pakowaniem są darmowe.
    4. Sprzedający nie wymaga od kupującego wpłacenia zaliczki lub podobnej płatności. Powyższe nie ogranicza przepisów art 6 regulaminu dotyczących obowiązku zapłaty ceny kupna z góry.
    5. W przypadku płatności gotówkowej lub za pobraniem cena kupna jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena kupna jest płatna w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy kupna.
    6. W przypadku płatności bezgotówkowej kupujący zobowiązany jest do zapłaty ceny zakupu wraz z podaniem symbolu zmiennego płatności. W przypadku płatności bezgotówkowej zobowiązanie ze strony kupującego do zapłaty ceny zakupu jest spełnione w chwili dopisania właściwej sumy do konta sprzedającego.
    7. Sprzedający jest uprawniony zwłaszcza, jeżeli ze strony kupującego nie nastąpi dodatkowe potwierdzenie zamówienia (art 6), domaganie się zapłaty pełnej ceny zakupu jeszcze przed wysłaniem towaru do kupującego.
    8. Ewentualne zniżki od ceny towaru udzielone przez sprzedającego kupującemu nie można wzajemnie łączyć.
    9. Jeżeli w kontaktach handlowych jest to zwyczajem lub jeżeli stanowią tak ogólnie obowiązujące przepisy, sprzedający wystawi w oparciu o umowę kupna fakturę. Sprzedający jest płatnikiem podatku od wartości dodanej. Fakturę wystawi sprzedający kupującemu po zapłaceniu ceny towaru i prześle w formie elektronicznej na adres elektroniczny kupującego.
  5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
    1. Zgodnie z art. 27 i nast. ustawy o prawach konsumenta (t.j. ustawy z dnia 30 maja 2014 r., Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem sprzedającego bez podawania przyczyny w terminie 14 dni liczonym od dnia doręczenia mu towaru, względnie od odebrania ostatniej jego części, jeżeli przedmiotem umowy sprzedaży jest więcej rodzajów towaru albo towar składa się z kilku części. 
    2. Procedura odstąpienia od umowy:
      1. Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru należy wysłać Sprzedającemu wiadomość zawierającą oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Kupujący może to zrobić za pośrednictwem: info@glara.pl
      2. Kupujący jest zobowiązany do wysłania towaru wraz z potwierdzeniem jego zakupu pod adres Sprzedającego Glara.pl, Krkonosska 479, 50901 Nová Paka, Czechy i to bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni, liczonym od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zgodnie z art. 34 ust 2 ustawy o prawach konsumenta (t.j. ustawy z dnia 30 maja 2014 r., Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) Kupujący, w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży, ponosi koszty jedynie związane ze zwrotem towaru. Zwrócony w ten sposób towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien być nieuszkodzony i kompletny (włącznie z akcesoriami). Kupujący od momentu odstąpienia od umowy odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z jego użytkowania w sposób nieodpowiedni niż było to niezbędne do zapoznania się z charakterem i właściwościami danego towaru, w tym także jego przeznaczeniem.
    3. Na skutek odstąpienia przez Kupującego od umowy sprzedaży, Sprzedający bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni liczonym od dnia odstąpienia od umowy, zwróci kupującemu koszty dostawy zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt. 10 ustawy o prawach konsumenta (t.j. ustawy z dnia 30 maja 2014 r., Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) w wysokości odpowiadającej najtańszemu sposobowi doręczenia towaru oferowanego przez Sprzedawcę. Jednak Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu środków pieniężnych do czasu, zanim kupiony towar nie został zwrócony lub nie wykaże, że został on wysłany, w zależności od od tego, które zachowanie Kupującego miało wcześniej miejsce.
    4. Zgodnie z art. 32 ust 1 ustawy o prawach konsumenta (t.j. ustawy z dnia 30 maja 2014 r., Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.), jeżeli Kupujący odstąpi od umowy, wszystkie środki pieniężne otrzymane od niego z tytułu zawartej umowy sprzedaży zostaną przez Sprzedającego mu zwrócone bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni liczonym od dnia odstąpienia od umowy. Jeżeli Kupujący dokonał płatności kartą, środki pieniężne zostaną zwrócone w ten sam sposób. W przypadku, że platforma płatnicza uniemożliwi proces zwrotu pieniędzy z jakiegokolwiek powodu, wtedy Sprzedający zwróci się do Kupującego z prośbą o podanie numeru konta bankowego celem zwrotu środków pieniężnych. W przypadku pozostałych form płatności, do zwrotu środków pieniężnych niezbędne jest posiadanie numeru konta bankowego.
    5. Kupujący nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży z dostawy towaru, który został zmieniony zgodnie z życzeniem kupującego
    6. Prawo do odszkodowania z tytułu szkody powstałej w odniesieniu do towaru, sprzedający jest uprawniony do jednostronnego rozliczenia w odniesieniu uprawnień kupującego na zwrot ceny kupna.
    7. Do czasu przejęcia towaru przez kupującego, sprzedający jest uprawniony do odstąpienia od umowy kupna. W takim wypadku sprzedający zwróci kupującemu wartość ceny zakupu bez zbędnej zwłoki dokonując przelewu bezgotówkowego na rachunek kupującego.
    8. Jeżeli wraz z towarem jest udzielony kupującemu prezent, umowa darowizny pomiędzy sprzedającym a kupującym zostaje zawarta z klauzulą nieważności, jeżeli dojdzie do odstąpienia od warunków umowy kupna przez kupującego, umowa darowizny przestaje obowiązywać a kupujący zobowiązany jest do zwrotu prezentu wraz ze zwracanym towarem.
  6. DOSTAWA TOWARU
    1. Towar dostarczany jest tylko i wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    2. Terminy dostaw towaru podane są na stronie internetowej sklepu i mają one charakter informacyjny. Uzależnione są one od przewidywanych terminów dostawy firm kurierskich. 
    3. Jeżeli sposób dostawy jest uzgodniony na podstawie specjalnych wymogów kupującego, kupujący ponosi ryzyko i ewentualne dodatkowe koszty związane z tym sposobem dostawy.
    4. Jeżeli sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia towaru w miejsce wyznaczone przez kupującego, kupujący zobowiązany jest do odbioru towaru przy dostawie. 
    5. Jeżeli z powodów leżących po stronie kupującego konieczne jest doręczenie towaru powtórnie lub w sposób inny, niż podany w zamówieniu, kupujący zobowiązany jest do zapłaty za koszty związane z powtórnym doręczeniem względnie koszty związane z innymi sposobem doręczenia. 
    6. Przy odbiorze towaru od przewoźnika kupujący ma obowiązek sprawdzenia stanu opakowania towaru i w razie stwierdzenia uszkodzeń, wskazania ich niezwłocznie przewoźnikowi. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania świadczącego o nieuprawnionym dostępie do przesyłki, kupujący nie ma obowiązku przejęcia przesyłki od przewoźnika.
    7. Inne prawa i obowiązki stron w zakresie przewozu towaru mogą zmienić specjalne warunki dostawy, jeżeli taką zmianę sprzedający poda.
  7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEWYKONANIE LUB ZA NIENALEŻYTE WYKONANIE UMOWY
    1. Prawa i obowiązki stron umowy odnoszące się do wadliwej realizacji regulowane są przez ogólnie obowiązujące przepisy.
    2. Sprzedający w stosunku do kupującego ponosi odpowiedzialność, aby towar przy przejęciu był wolny od wad. Zwłaszcza sprzedający w stosunku do kupującego ponosi odpowiedzialność, że towar w chwili przejęcia go przez kupującego:
      1. posiada właściwości uzgodnione przez strony i jeżeli uzgodnienia takie nie zostały poczynione, posiada właściwości, które sprzedający lub producent przedstawiał lub kupujący oczekiwał ze względu na charakter towaru i w oparciu o reklamy zamieszczane przez nich,
      2. towar nadaje się do wykorzystania do celów, które podaje sprzedający lub do których towar tego rodzaju zwykle używa się,
      3. towar spełnia wymagania jakościowe lub zgodny jest z prezentowanym wzorkiem lub wzorcem, jeżeli wykonanie lub jakość określono według wzoru umownego lub wzorca,
      4. towar spełnia oczekiwania ilościowe, wymiarowe lub wagowe i
      5. towar odpowiada wymogom obowiązujących przepisów.
    3. Postanowienia zawarte w art. 7.2 warunków handlowych nie mają zastosowania w przypadku sprzedaży towaru po uzgodnionej cenie obniżonej z tytułu wady, w odniesieniu do normalnego zużycia towaru, w stosunku do używanego towaru w odniesieniu do wad powstałych odpowiadających stopniowi zużycia lub czasu użytkowania, którymi towar był obciążony przy przejęciu przez kupującego lub wynikających z charakteru towaru.
    4. Jeżeli wada wystąpi w ciągu sześciu miesięcy od chwili odbioru towaru, przyjmuje się, że towar obarczony był wadą już w momencie przejęcia.
    5. Prawa wynikające z wadliwej realizacji kupujący podnosi w stosunku do sprzedającego kierując je na adres jego zakładu, w którym przyjęcie reklamacji jest możliwe ze względu na asortyment sprzedawanego towaru, ewentualnie także na adres siedziby lub miejsca prowadzenia działalności gospodarczej. Za termin wniesienia reklamacji uważa się dzień, w którym sprzedający otrzymał reklamowany towar od kupującego.
    6. Inne prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością za wady, mogą regulować wewnętrzne przepisy reklamacyjne sprzedającego.
  8. INNE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON UMOWY
    1. Kupujący nabywa prawa własności towaru po wniesieniu zapłaty całości ceny zakupu towaru
    2. Wszelkie wzajemne spory pomiędzy Sprzedającym a Kupującym podlegają ostatecznemu rozstrzygnięciu przed sądami powszechnymi. 
    3. Zgodnie z ustawą Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823). kupujący będący jednocześnie Konsumentem ma prawo do pozasądowego rozwiązania sporu wynikającego z zawartej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.  
    4. Postępowanie w przedmiocie pozasądowego rozstrzygania sporu wszczynane jest wyłącznie na wniosek Konsumenta i tylko wtedy, gdy spór nie został rozstrzygnięty bezpośrednio ze Sprzedawcą. Wniosek może zostać złożony nie później niż w terminie 1 roku liczonego od dnia, w którym Konsument po raz pierwszy skorzystał z przysługujących mu praw wobec Sprzedającego. 
    5. Konsument ma prawo do załatwienia swojej sprawy online na drodze pozasądowego rozstrzygania sporu za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej pod następującym adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
    6. Przez okres trwania sporu w ramach pozasądowego sposobu nie trwają, ani też nie rozpoczynają swojego biegu terminy dot. przedawnienia oraz terminy prekluzyjne, chyba że jedna ze stron sporu wyraźnie odmówi dalszego uczestnictwa w nim. 
    7. Nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów w zakresie ochrony Konsumenta zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie Konkurencji i Konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275) wykonuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. (https://www.uokik.gov.pl/) . 
    8. Załatwianie reklamacji konsumentów sprzedający prowadzi na adresie poczty elektronicznej. Informację o rozpatrzeniu reklamacji kupującego przekaże sprzedający na adres elektroniczny kupującego.
    9. Sprzedający uprawniony jest do sprzedaży towarów w oparciu o posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej. Kontrolę działalności prowadzi w ramach swoich uprawnień właściwy urząd kontroli działalności gospodarczej. Nadzór nad ochroną danych osobowych prowadzi Urząd Ochrony Danych Osobowych. Czeska Inspekcja Handlowa prowadzi w wyznaczonym zakresie oprócz innych zadań nadzór nad realizacją przepisów ustawy nr 634/1992 Dz.U., o ochronie konsumenta, wraz z późniejszymi zmianami.
  9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    1. Artykuł 13 rozporządzenia (WE) nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz uchylający dyrektywę 95/46 / WE (ogólne rozporządzenie w sprawie ochrony danych osobowych) (zwane dalej " Rozporządzeniem w sprawie GDPR") dotyczące przetwarzania danych osobowych kupującego w celu realizacji umowy sprzedaży, do celów negocjacji niniejszej umowy i wypełnienia obowiązków publicznych sprzedającego, jest spełniane przez sprzedawcę za pośrednictwem specjalnego dokumentu opublikowanego na stronie https://www.glara.pl/ochrona-danych-osobowych.
  10. POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ PLIKÓW COOKIES
    1. Kupujący wyraża zgodę na przesyłanie informacji związanych z towarem, usługami lub zakładem sprzedającego na adres elektroniczny kupującego, a także zgadza się przesyłać informacji handlowych na adres elektroniczny kupującego. Obowiązek informowania kupującego w rozumieniu art. 13 w sprawie GDPR, dotyczący przetwarzania danych osobowych kupującego w celu przesyłania informacji handlowych, jest spełniany przez sprzedawcę za pośrednictwem specjalnego dokumentu opublikowanego na stronie https://www.glara.pl/ochrona-danych-osobowych.
    2. Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie tzw. cookies w jego komputerze. W przypadku, że dokonanie zakupu i złożenie zamówienia oraz realizacja zobowiązań sprzedającego wynikających z umowy kupna – sprzedaży jest możliwe za pośrednictwem strony internetowej bez konieczności zapisywania tzw. cookies w komputerze kupującego, kupujący może w dowolnej chwili odwołać zgodę według zdania poprzedniego.
  11. DORĘCZENIE KORESPONDENCJI
    1. Kupującemu może być doręczona korespondencja na jego adres elektroniczny.
  12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Jeżeli związek oparty na umowie sprzedaży zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), strony umowy uzgadniają, że związek umowny regulują przepisy prawodawstwa czeskiego. Wyborem prawa zgodnie z poprzednim zdaniem, kupujący będący konsumentem nie jest pozbawiony ochrony, jaką zapewniają przepisy porządku prawnego, od którego nie można się umownie uchylić i który w przeciwnym razie miałby zastosowanie w przypadku braku wyboru prawa na podstawie art. 6 ust. 1 (WE) nr 593/2008 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 17 czerwca 2008 r. W sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (Rzym I).
    2. Jeżeli któreś z postanowień warunków handlowych są nieważne lub nieobowiązujące lub staną się takimi, w miejsce nieważnych postanowień zostaną wprowadzone postanowienia o treści jak najbardziej zbliżonej do postanowienia nieważnego. Nieważność lub bezskuteczność jednego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.
    3. Umowa sprzedaży wraz z warunkami handlowymi, jest przechowywana przez sprzedającego w formie elektronicznej.
    4. Dane kontaktowe sprzedającego:

Adres korespondencyjny:

       Glara.pl
  Magazyn centralny
  Krkonošská 479
  509 01 Nová Paka
  Czechy

 

Adres poczty elektronicznej: info@glara.pl

Przykładowy formularz zwrotu można znaleźć tutaj.

W Novém Bydžově w dniu  1.4.2021