Oryginalność wybranego topu lub koszulki pozwoli wyczarować wiele ciekawych kombinacji z innymi elementami garderoby. Ciekawe wyprzedaże i oryginalne nowości.
Biały
Wybrałeś kategorię produktów w kolorze
białym lub produktów, w których dominującym kolorem jest biały. W ofercie posiadamy również produkty w jasnych kremowych odcieniach. Biel jest odcieniem neutralnym i można ją odpowiednio łączyć ze wszystkimi innymi kolorami. Uważaj jednak na połączenie różnych odcieni bieli. Mniej wyraźne białe odcienie będą wyglądać szaro i szaro w połączeniu z jasną bielą. Biel to kolor czystości, czystości i neutralności. Biel oznacza nowe początki, świeżość i niewinność. Kolor biały ma również działanie uspokajające. Nic dziwnego, że w wielu kulturach kolor kojarzy się z dobrocią i pozytywnymi rzeczami. Na przykład w Chinach i Japonii kolor biały reprezentuje szczęście i szczęście. Panna młoda w dniu ślubu ubiera się na biało, co symbolizuje jej czystość. Biel jest również postrzegana jako oznaka świeżości (pomyśl o mleku lub świeżo spadłym śniegu), która może nadać produktom atrakcyjnie czysty wygląd. Jeśli chodzi o aranżację wnętrz lub modę, biel może stworzyć wrażenie przestronności lub czystości – idealna do małych mieszkań lub zagraconych szaf! Biały kolor może jednocześnie wyrażać prostotę i wyrafinowanie.
Fair trade
Fairtrade to certyfikacja towarów, które spełniają określone standardy społeczne, ekonomiczne i środowiskowe. Celem tej certyfikacji jest zapewnienie plantatorom, pracownikom i rzemieślnikom możliwości utrzymania się z własnej pracy w godnych warunkach. W ramach Fairtrade plantatorzy i pracownicy otrzymują za swoje produkty cenę zakupu, która jest współmierna do kosztów ich uprawy lub produkcji, a jednocześnie pozwala im na godne życie. Fairtrade oznacza uczciwsze warunki handlowe, poszanowanie praw człowieka i praw pracowniczych oraz przyjazność dla środowiska. W miarę jak globalna gospodarka staje się bardziej zintegrowana, dla wielu konsumentów i organizacji na pierwszy plan wysuwa się kwestia handlu międzynarodowego. Wraz z lepszym zrozumieniem wzajemnych powiązań gospodarek i społeczności na całym świecie rośnie zainteresowanie zapewnieniem sprawiedliwego handlu. Tu właśnie pojawia się sprawiedliwy handel. Sprawiedliwy handel to podejście do biznesu i handlu, które stawia ludzi i planetę przed zyskiem. Dąży do stworzenia sprawiedliwszych stosunków handlowych między producentami w krajach rozwijających się a przedsiębiorstwami i konsumentami w krajach rozwiniętych. Jego celem jest wzmocnienie pozycji producentów znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, poprawa warunków społecznych i środowiskowych w ich społecznościach oraz przyczynienie się do zrównoważonego rozwoju. Ruch sprawiedliwego handlu rozpoczął się w latach 40. XX wieku od inicjatyw na rzecz praw pracowniczych. W odpowiedzi na złe warunki pracy, z jakimi borykają się robotnicy rolni w Ameryce Łacińskiej, europejskie organizacje pozarządowe rozpoczęły kampanię na rzecz zmian. Te wczesne wysiłki doprowadziły do założenia Fairtrade International (wcześniej znanego jako FLO), który wyznacza standardy dla sprzedawanych dziś produktów sprawiedliwego handlu.