Oryginalność wybranego topu lub koszulki pozwoli wyczarować wiele ciekawych kombinacji z innymi elementami garderoby. Ciekawe wyprzedaże i oryginalne nowości.
Rozmiar M
Wybrałeś
rozmiar M (Medium size, czyli rozmiar średni). Grupa ta obejmuje odzież damską od rozmiaru 40 do rozmiaru 46 oraz, w stosownych przypadkach, odzież oversize odpowiednią dla figury o rozmiarze M. Jest to jedynie przybliżona klasyfikacja ułatwiająca filtrowanie towarów. Zawsze sprawdzaj tabelę rozmiarów podaną przy każdym produkcie, aby uzyskać dokładne wymiary. Masz wtedy znacznie większą pewność, że wybrany rozmiar będzie na Ciebie pasował. Odzież damska w rozmiarze M to świetna propozycja dla osób, które chcą wyeksponować swoje kształty. Na rynku dostępna jest szeroka gama odzieży damskiej w rozmiarze M, co oznacza, że każdy znajdzie coś dla siebie. W ostatnich latach moda przeszła długą drogę, a teraz są bardziej stylowe i pochlebne opcje niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, czy szukasz czegoś casualowego, czy formalnego, na pewno znajdziesz odzież damską w rozmiarze M, która będzie odpowiadać Twoim potrzebom. Istnieje również wiele opcji, jeśli chodzi o odzież sportową. Bez względu na Twój osobisty styl, nie ma powodu, dla którego nie możesz znaleźć modnych ubrań w rozmiarze M, które możesz dodać do swojej garderoby. Przy tak wielu dostępnych opcjach łatwo jest skomponować wszechstronną kolekcję elementów, które pozwolą Ci wyrazić siebie tak, jak uznasz to za stosowne.
Fair trade
Fairtrade to certyfikacja towarów, które spełniają określone standardy społeczne, ekonomiczne i środowiskowe. Celem tej certyfikacji jest zapewnienie plantatorom, pracownikom i rzemieślnikom możliwości utrzymania się z własnej pracy w godnych warunkach. W ramach Fairtrade plantatorzy i pracownicy otrzymują za swoje produkty cenę zakupu, która jest współmierna do kosztów ich uprawy lub produkcji, a jednocześnie pozwala im na godne życie. Fairtrade oznacza uczciwsze warunki handlowe, poszanowanie praw człowieka i praw pracowniczych oraz przyjazność dla środowiska. W miarę jak globalna gospodarka staje się bardziej zintegrowana, dla wielu konsumentów i organizacji na pierwszy plan wysuwa się kwestia handlu międzynarodowego. Wraz z lepszym zrozumieniem wzajemnych powiązań gospodarek i społeczności na całym świecie rośnie zainteresowanie zapewnieniem sprawiedliwego handlu. Tu właśnie pojawia się sprawiedliwy handel. Sprawiedliwy handel to podejście do biznesu i handlu, które stawia ludzi i planetę przed zyskiem. Dąży do stworzenia sprawiedliwszych stosunków handlowych między producentami w krajach rozwijających się a przedsiębiorstwami i konsumentami w krajach rozwiniętych. Jego celem jest wzmocnienie pozycji producentów znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, poprawa warunków społecznych i środowiskowych w ich społecznościach oraz przyczynienie się do zrównoważonego rozwoju. Ruch sprawiedliwego handlu rozpoczął się w latach 40. XX wieku od inicjatyw na rzecz praw pracowniczych. W odpowiedzi na złe warunki pracy, z jakimi borykają się robotnicy rolni w Ameryce Łacińskiej, europejskie organizacje pozarządowe rozpoczęły kampanię na rzecz zmian. Te wczesne wysiłki doprowadziły do założenia Fairtrade International (wcześniej znanego jako FLO), który wyznacza standardy dla sprzedawanych dziś produktów sprawiedliwego handlu.